enart 911, καινοτόμες θεραπείες

ENART 911

Bρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι είμαστε το πρώτο πιστοποιημένο κέντρο θεραπείας στην Ευρώπη  που χρησιμοποιεί το ENART 911 και ENART 907.

Τι είναι το ENART 911;

Είναι η πρώτη τεχνολογία ενεργειακής επούλωσης. Eίναι σε θέση να βοηθήσει και να θεραπεύσει την αποκατάσταση σε κυτταρικό επίπεδο, καθιστώντας το σώμα πιο ισχυρό απο ότι πριν την εμφάνιση μιας ασθένειας.

Energo – η τεχνολογία αυτή βασίζεται στην ανταλλαγή ενέργειας μεταξύ του ανθρώπινου σώματος και της συσκευής.
Neuro – οι νευρώνες συμμετέχουν στην ανταλλαγή ενέργειας.
Adaptive – προσαρμογή του σώματος στην αρχική του κατάσταση.
Receptor – η συσκευή δρα μέσω των δεκτών του δέρματος που ενημερώνουν το Κ.Ν.Σ για την σωστή λειτουργία του.
Therapy – ιατρική περίθαλψη.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του ENART 911;

Η τεχνολογία του παρομοιάζεται με τεχνική νοημοσύνης.
Χρησιμοποιεί την ηλεκτρομαγνητική διέγερση χαμηλής συχνότητας και επιτρέπει των συντονισμό των ενεργών παλμών της συσκευής με το ευρύ φάσμα των αντιδράσεων του σώματος.
Το ENART ακούει προσεκτικά το σώμα και χρησιμοποιεί μικροανταλλαγές για να συντονίσει και να ενισχύσει τις θεραπευτικές προσπάθειες του σώματος.
Συλλέγει πολλά δεδομένα δημιουργώντας μια μαθηματική αντίδραση επούλωσης και αναγέννησης ξυπνώντας και ενισχύοντας την ικανότητα του οργανισμού μας να ανακάμψει και να ανανεωθεί σε κυτταρικό επίπεδο.
Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα:

• Την ενίσχυση των αντιδράσεων επούλωσης του σώματος.

• Τον καθαρισμό της κυτταρικής μνήμης.

• Υπενθύμιση του σώματος που θα θεραπευτεί και θα αναγεννηθεί όπως την αρχική του κατάσταση.

• Ο οργανισμός γίνεται πιο ισχυρός από ότι ήταν πριν την βλάβη.

Πως μπορεί να με βοηθήσει το ENART 911;

Οι συσκευές ENART σηματοδοτούν ένα νέο στάδιο στην εξέλιξη των συσκευών βιοανάδρασης.
Το ENART μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε άτομα οποιασδήποτε ηλικίας.

Το ENART θα ανακουφίζει τα συμπτώματά σας σύντομα.

• Βοηθάει στην θεραπεία όλων των ενοχλήσεων που σχετίζονται με το γαστρεντερικό σύστημα, έχει αντισπασμωδικό αποτέλεσμα (ανακουφίζει από τον πόνο) και ομαλοποιεί τη λειτουργία των εσωτερικών οργάνων.

• Έχει αναλγητικά (σταματάει τον πόνο) και αντιφλεγμονώδη αποτελέσματα, καθώς επίσης προάγει τη θανάτωση παθογόνων παραγόντων, ανεξάρτητα από την περιοχή την οποία βρίσκονται.

• Θεραπεύεικαι πρόλαμβάνει τις χρόνιες ασθένειες.

• Θεραπεία αυτιών, μύτης, λαιμού και των αναπνευστικών ασθενειών.

• Ενεργοποιεί την κυκλοφορία του αίματος και των λεμφοκυττάρων, έχει ενεργητική δράση και διεγείρει το μεταβολισμό.

• Αυξάνει την ελαστικότητα του δέρματος, βελτιώνει τη μικροκυκλοφορία και την επιδερμίδα καθώς επίσης αφαιρεί τα οίδηματα και ανορθώνει το δέρμα.

• Θεραπεία των πονοκεφάλων διαφορετικής προέλευσης (αγγειακός σπασμός, νευρασθένεια, καταθλιπτικές καταστάσεις, σύνδρομο πόνου νευρολογικής προέλευσης).

• Καταπολεμά τις φλεγμονές σε όλες τις ασθένειες π.χ τενοντίτιδα, προστατίτιδα κ.α

• Αποκατάσταση, θεραπεία και ενίσχυση των αρθρώσεων και των συνδέσμων (τραύματα που σχετίζονται με τον αθλητισμό, γιόγκα, ατυχήματα κλπ).

• Αντιμετώπιση και απομάκρυνση υπερβολικής καταπόνησης, κόπωσης, στρες βοηθώντας στην χαλάρωση.